About

Thursday 27 August 2020

Program Pelancaran Laman Dekorasi Kitar Semula Beruas, Majlis Perbandaran Manjung Pada 27 Ogos 2020

 

" Tidak perlu berbelanja mewah untuk mencantikkan sesuatu..yang perlu ada inisiatif dan sedikit sentuhan kreativiti.." itu adalah antara ucapan alu-aluan YDP Majlis Perbandaran Manjung pada Program Pelancaran Laman Dekorasi Kitar Semula Beruas.
 
Pagi tadi telah berlangsung Program Pelancaran Laman Dekorasi Kitar Semula Beruas, Majlis Perbandaran Manjung di Pekan Beruas, Beruas Kota warisan berusia lebih 100 tahun.
 
Majlis perasmian telah disempurna oleh YB Dato' Haji Abd Manaf Bin Hashim, ADUN Pengkalan Baharu. Sebelumnya ucapan alu-aluan telah disampai oleh Yang Dipertua Majlis Perbandaran Manjung Tuan Syamsul Hazeman Bin Md Salleh. 
 
Antara yang hadir memeriahkan program adalah Datuk Dr Haji Azhar Bin Ahmad, Pengerusi Yayasan Kemajuan Islam Darul Ridzuan (KADIR) dan Ketua Jabatan Agensi Daerah yang turut hadir adalah Ketua Penolong Pegawai Daerah Bahagian Pembangunan Encik Amiruddin Bin Kasmiran, Timbalan Ketua Polis Daerah Tuan Chong Boo Khim, Jurutera JPS, Encik Mohammad Rozdhi Bin Abdullah, Dr Tajul Atiqah Binti Zaulkafali, Pegawai Perubatan Dan Kesihatan Kelinik Beruas, Penghulu Mukim Beruas, Ketua Balai Polis Mukim Beruas, Jawatankuasa Sementara Penduduk (JKSP), Ahli-Ahli Majlis Perbandaran Manjung Zon 12, Zon 20, Zon 21, Zon 22, Pengarah dan Ketua Jabatan/Ketua Unit Majlis Perbandaran Manjung.
 
Objektif program adalah bagi mencetus idea kepada komuniti untuk menjadi masyarakat yang kreatif dan berinovatif dan Majlis Perbandaran Manjung akan terus komited untuk memberi nilai tambah kepada mana-mana inisiatif yang dijalankan bagi membangun, menceriakan dan mencantikkan kawasan yang boleh menjadi tarikan kepada awam dan Daerah Manjung amnya.
 
Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti & Sosial
Majlis Perbandaran Manjung
 





0 Comments:

Post a Comment