About

Friday 22 May 2020

PENGAGIHAN FACE MASK KEPADA KOMUNITI

"..Kepuasan yang dapat ditengok dalam gambar ini adalah senyuman bila mereka mendapat bantuan face mask. Betapa mereka bersyukur.." walaupun harganya tidak semahal emas tetapi sikap menghargai itulah yang paling utama untuk menjamin keakraban antara Pihak Berkuasa Tempatan dan masyarakat.

Majlis Perbandaran Manjung dengan kerjasama Pengerusi Kawasan Rukun Tertangga (KRT), Pengerusi Persatuan Penduduk Taman Perumahan (PPP), Pengerusi Pusat Pemulihan Dalam Komuniti (PPDK) dan Wakil Pengurusan Badan Bersama Strata (JMB) Daerah Manjung meneruskan pengagihan Topeng Muka @ Face Mask fasa ke-2 yang disumbangkan oleh Kerajaan Malaysia melalui Kerajaan Negeri Perak dan disalurkan oleh Pejabat Daerah Dan Tanah Manjung.

Pihak Majlis Perbandaran Manjung berasa bersyukur kerana mempunyai ketua masyarakat daripada KRT, PPP, PPDK dan JMB yang membina bekerjasama baik setiap program yang telah dianjurkan.

Terima kasih kepada semua Pengerusi KRT, PPP, PPDK dan JMB kerana usaha dan peranan yang telah dimainkan untuk menyahut hasrat Kerajaan Malaysia bagi menjaga keselamatan rakyat sebagai satu priority utama didalam menghadapi pandemik Covid-19.

#perangicovid19 #staysave #kitajagakita

Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti & Sosial
Majlis Perbandaran Manjung






0 Comments:

Post a Comment