About

Sunday 22 September 2019

PROGRAM MASYARAKAT HARMONI INDIA, KAMPUNG SPYNIE, KAYAN (22 SEPT 2019)

Pagi ini 22 September 2019 bertempat di Kampung Spynie, Kampung Kayan, Sitiawan berlangsung Program Khidmat Masyarakat Harmoni Komuniti Warga India.

Program anjuran Jawatankuasa Penduduk Zon 11 bersama Pejabat Agama Islam Daerah Manjung, MPKK Kampung Kayan dan PERKIM serta dengan kerjasama Majlis Perbandaran Manjung menganjurkan program senamrobik, sukaneka dan aktiviti ziarah komuniti estet setempat.

Majlis dihadiri oleh Ahli-Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Manjung Tuan Haji Badrul Bin Bulat yang telah mewakili Ahli Parlimen Lumut Datuk Wira Dr. Mohd Hatta Bin Md Ramli telah merasmikan program tersebut, Tuan Syed Mohd Najib Bin Syed Aziz dan Puan Nik Noorazizah Binti Hamzah merangkap Pengerusi Jawatankuasa Penduduk Zon 11, Lekir.

Program yang berobjektifkan bagi memupuk perasaan keprihatinan terhadap komuniti, memberi sumbangan dalam bentuk tenaga, pengetahuan disamping mengukuhkan semangat perpaduan dikalangan komuniti berbagai bangsa.

Semoga nilai murni yang telah dilaksanakan dapat memupuk dan mengeratkan hubungan silaturrahim diantara komuniti setempat dengan pemimpin, Ahli-Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Manjung untuk membentuk suatu kerjasama yang baik.

Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti Dan Sosial
Majlis Perbandaran Manjung






0 Comments:

Post a Comment