About

Friday 24 April 2020

PENGAGIHAN TOPENG MUKA KEPADA KOMUNITI PERBANDARAN MANJUNG - FASA KE-2

Program Pengagihan topeng muka @ face mask sumbangan Kerajaan Malaysia terus di laksanakan melalui  Ahli Majlis Perbandaran Manjung, Pengerusi Kawasan Rukun Tertangga (KRT), Pengerusi Pertubuhan/Persatuan Penduduk (PPP) dan Badan Pengurusan Bersama komuniti strata (JMB) kepada komuniti setempat di Daerah Manjung.

Program tersebut yang telah dilancarkan oleh Yang Dipertua Majlis Perbandaran Manjung Tuan Syamsul Hazeman Bin Md Salleh pada minggu yang lepas terus mendapat sambutan yang amat baik dikalangan komuniti perbandaran.

Komuniti yang terdiri daripada pelbagai kaum memberi reaksi dan maklum balas yang amat baik dan berterima kasih atas keprihatinan pihak kerajaan menjaga keselamatan rakyat didalam menghadapi ancaman wabak Covid 19.

Kepada Ahli Majlis, Ketua KRT, JPP dan JMB Daerah Manjung yang telah melaksanakan amanah dan tanggung jawab dengan berhemah, pihak Majlis Perbandaran Manjung mengucapkan jutaan terima kasih diatas kerjasama baik dan sikap tolenrasi yang ditunjukkan bagi memastikan golongan sasar mendapat kebaikan dan matlamat kerajaan tercapai.

#perangicovid19 #staysave #kitajagakita

Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti Dan Sosial
Majlis Perbandaran Manjung









0 Comments:

Post a Comment