About

Wednesday 25 November 2020

PROGRAM MESYUARAT PENUBUHAN JAWATANKUASA ZON 23 AHLI MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG

 

Dewan Masyarakat India Pengkalan Baru di Kampung Matang Kubu, Pantai Remis petang ini telah menjadi tempat mesyuarat kali pertama bagi penubuhan Jawatankuasa Penduduk (JKP) Zon Ahli Majlis Perbandaran Manjung
 
Encik Vimalan a/l Krishnan adalah Ahli Majlis Perbandaran Manjung kawasan ini secara automatik menyandang jawatan sebagai Pengerusi Jawatankuasa Penduduk akan melantik ahli-ahli JKP yang terdiri daripada penduduk yang terdapat di bawah zonnya.
Program taklimat dan perasmian mesyuarat penubuhan JKP zon 23 telah disempurnakan oleh Encik Mohamad Shukri Ismail, Penolong Pegawai Tadbir Jabatan Pembangunan Komuniti & Sosial Majlis Perbandaran Manjung.
 
Objektif penubuhan jawatankuasa ini adalah sebagai platform mewujudkan hubungan kerjasama di antara MPM dan warga perbandaran dalam membentuk halatuju yang baik untuk komuniti.
Jawatankuasa ini juga bertindak sebagai satu inisiatif dalam menggalakkan penglibatan komuniti di dalam menjaga hubungan dalam kemasyarakatan dan pada yang sama membantu PBT menangani isu-isu perbandaran.
 
Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti & Sosial
Majlis Perbandaran Manjung
 






 

0 Comments:

Post a Comment