About

Saturday 28 November 2020

PROGRAM LAWATAN TURUN PADANG MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG BERSAMA YB ADUN PANGKOR, AGENSI KERAJAAN, SWASTA DAN AHLI MAJLIS

 

LAWATAN TURUN PADANG MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG BERSAMA YB ADUN PANGKOR, AGENSI KERAJAAN, SWASTA DAN AHLI MAJLIS KE TAMAN FASA 3A, SERI MANJUNG.
 
Program Turun Padang Bersama YB Dato' Seri Diraja Dr. Zambry Bin Abdul Kadir, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kawasan Pangkor ke Taman Fasa 3A, Seri Manjung.
 
Program tersebut telah diadakan di Dewan Komuniti Amanjaya Fasa 3A dimana YB Dato' Seri Diraja meluangkan masa mendengar permasalahan yang telah ditimbulkan dimana tindakan segera diperlukan bagi mengatasi isu-isu perbandaran yang terdapat di taman berkenaan seperti kekerapan berlakunya paip air yang pecah telah memberi laluan kepada pihak LAP yang akan membuat penilaian menyeluruh bagi taman tersebut setelah lawatan ke lapangan diadakan.
 
Pada masa yang sama juga YB Dato' Seri Diraja Dr Zambry Abd Kadir telah membuat kunjungan kasih dan juga menyampaikan sumbangan kepada golongan komuniti yang sakit dan tidak berkemampuan di kawasan tersebut.
 
Turut hadir dalam lawatan tersebut adalah Encik Mohd Helmi bin Arifin, Setiausaha Perbandaran Majlis Perbandaran Manjung, Ybhg. Dato' Seri Azri bin Jaafar, Pegawai Khas ADUN Pangkor dan wakil Pengurus Wilayah Tengah II, Lembaga Air Perak (Manjung).
 
Turut kelihatan adalah Ketua-Ketua Jabatan Majlis Perbandaran Manjung yang terdiri daripada Encik Issamudin bin Ibrahim, Ketua Jabatan Pembangunan Komuniti dan Sosial, Encik Mohamad Sharil bin Salihan, Ketua Jabatan Pelesenan danPenguatkuasaan, Encik Ts Rohaizan bin Aris, Ketua Jabatan Bangunan dan Encik Riduan bin Mat Shah, Ketua Jabatan Kejuruteraan Dan Penyelenggaraan.
 
Ahli-Ahli Majlis Perbandaran Manjung Tuan Haji Mohd Rafiq bin Haji Mohd, Ahli Majlis Zon 7 (Seri Manjung), Tuan Haji Hamidun Bin Ahmad, Ahli Majlis Zon 8 (Seri Manjung) serta Encik Mohd Najmy bin Mohd Yakin, Pengurus Seksyen, syarikat konsesi Puncak Emas Infra Sdn Bhd turut turun padang bagi menyantuni komuniti setempat.
 
Semoga kunjungan bermakna YB ADUN bersama agensi kerajaan tersebut terus mendepani slogan rakyat didahulukan dan sebagai priority paling utama.
 
Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti & Sosial
Majlis Perbandaran Manjung




 

0 Comments:

Post a Comment