About

Saturday 14 November 2020

PROGRAM MESYUARAT PENUBUHAN JAWATANKUASA PENDUDUK ZON 3 AHLI MAJLIS

 

Sebentar tadi bertempat di Terumbu Cafe, Marina Island telah berlangsung program Mesyuarat Penubuhan Jawatankuasa Penduduk Zon 3 (Marina Island - Taman Lumut Mutiara 3) bagi kali yang pertama.
 
Kali ini Ahli Majlis Perbandaran Manjung Zon 3 Encik Mohd Azrien bin Mohd Salleh menubuhkan Jawatankuasa Penduduk Zon 3 yang akan mewujudkan hubungan dua hala diantara Majlis Perbandaran Manjung bersama Jawatankuasa Penduduk Zon 3.
 
Program taklimat dan perasmian telah disempurnakan oleh Encik Muhamad Shukri bin Ismail, Penolong Pegawai Tadbir Jabatan Pembangunan Komuniti dan Sosial Majlis Perbandaran Manjung.
 
Objektif utama bagi penubuhan Jawatankuasa Penduduk Zon Ahli Majlis adalah bagi mewujudkan dan juga menggalakkan penyertaan serta penglibatan komuniti didalam aktiviti outreach peringkat perbandaran.
 
Selain daripada itu sebagai platform menerima dan menyampaikan maklumat aduan komuniti dan permasalahan yang boleh diselesaikan di peringkat perbandaran.
 
Penyaluran maklumat yang telus serta penerangan yang tepat, aktiviti, dasar dan serta perkembangan semasa Majlis Perbandaran Manjung kepada komuniti adalah salah satu tujuan penubuhan Jawatankuasa ini.
 
Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti dan Sosial
Majlis Perbandaran Manjung





 

0 Comments:

Post a Comment