About

Saturday 22 February 2020

PERASMIAN MESYUARAT AGUNG SMK KDSK KALI KE-9

Mesyuarat Agung Sekolah Menengah Kebangsaan Kampung Dato' Seri Kamaruddin, Seri Manjung merupakan agenda dwi tahunan bagi pemilihan Ahli Jawatankuasa yang baharu dan perbincangan isu dan kebajikan pelajar.

Hari ini bertempat di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Seri Kamaruddin, Seri Manjung. Majlis Perasmian Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa Dan Guru (PIBG) bagi kali ke-9 tahun 2020 telah disempurnakan perasmiannya oleh Encik Issamudin Bin Ibrahim, Ketua Jabatan, Jabatan Pembangunan Komuniti Dan Sosial, Majlis Perbandaran Manjung yang mewakili bagi pihak Yang DiPertua Majlis Manjung yang telah mempunyai program yang lain.

Majlis telah dihadiri oleh Yang DiPertua PIBG, Encik Puzelan Bin Isa, Pengetua sekolah, Puan Roslina Binti Ishak, Ahli Majlis Perbandaran Manjung, Tuan Haji Jamahari Bin Abu Bakar dan pengurusan kanan sekolah, guru-guru serta ibu bapa pelajar.

Di dalam perasmian beliau menyarankan penglibatan aktif komuniti didalam program-program yang dianjurkan oleh Pihak Berkuasa Tempatan dan peranan Jabatan Pembangunan Komuniti Dan Sosial sebagai pemudahcara bagi membantu komuniti melaksanakan program-program selaras dengan kehendak semasa.

Semoga maklumat tepat yang diperolehi dan hubungan dua hala yang dijalinkan oleh dua agensi membuahkan nilai yang baik kearah keakraban yang boleh menyumbang kemakmuran kepada komuniti di Daerah Manjung.

Bahagian Kemasyarakatan
Jabatan Pembangunan Komuniti Dan Sosial
Majlis Perbandaran Manjung





0 Comments:

Post a Comment